• Home
  • |
  • Ik ben niet tevreden met mijn bestelling en ik wil graag een klacht indienen. Hoe kan ik dit doen?

 

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling en ik wil graag een klacht indienen. Hoe kan ik dit doen?

 

Wat onwijs jammer om te horen dat er iets niet correct was met je bestelling. Onze excuses hiervoor. Wij zoeken uiteraard graag samen naar een juiste oplossing om het probleem op te lossen!



De bestelling opgehaald of laten bezorgen door een lokale Patisserie Limburgia winkel:


Graag willen wij uw dan verzoeken contact op te nemen met deze Patisserie Limburgia winkel. De winkel zal dan samen met u naar een oplossing zoeken.


De bestelling laten bezorgen door PostNL of de klacht indienen op het hoofdkantoor:

 

Graag willen wij uw verzoeken om een mail te sturen naar  Info@limburgiavlaai.nl  met minimaal 1 foto waarop duidelijk de schade of het probleem te zien is. Verder willen we u verzoeken om een korte beschrijving in de mail te zetten en het vermelden van het ordernummer.